Príbehy na Instagrame zmiznú za 24 hodín, ale viete pomocou nich zaujať fanúšikov aj úspešne predávať. V dnešnom článku som pre vás pripravila niekoľko tipov, aby boli vaše Instagram príbehy zaujímavejšie a mali väčší dosah.
Keď chcete vyvolať záujem fanúšikov o vaše príbehy, musíte ich zabávať, naučiť niečo nové alebo ukazovať im to, čo sa bežne nedozvedia.
Rovnako dôležité je, aby Instagram vaše príbehy fanúšikom ukazoval. Preto je dôležité, aby fanúšikovia na vaše príbehy aktívne reagovali.
Najjednoduchšia možnosť je využívanie nálepiek „Otázky“, „Anketa“ alebo „Kvíz“.
Zaujímajte sa o svojich fanúšikov a zákazníkov. Pomôžu vám pri rozhodovaní o nových produktoch, vylepšiť zákaznícky servis a zároveň im dáte vedieť, že vám na ich názore záleží.
Fanúšikovia majú kvízy veľmi radi. Pobavia sa a zároveň sa niečo nové dozvedia.
Usporiadajte kvíz o:
Správne odpovede môžete odmeniť zľavou alebo pomocou kvízu usporiadať súťaž.
Ešte minulý rok platilo pravidlo, že odkaz na svoju web stránku alebo eshop môžete do príbehov pridať iba ak máte viac ako 10 000 sledovateľov. Na veľkú radosť mnohých, používanie odkazu v príbehoch nie je dnes obmedzené počtom fanúšikov.
Pomocou nálepky ODKAZ môžete do svojich príbehoch pridať odkaz na svoju web stránku, eshop alebo blog.
Keď hovoríte o konkrétnom výrobku alebo službe, pridajte odkaz priamo na ňu. Nepridávajte odkaz na úvodnú stránku.
Text odkazu je možné aj kreatívne upravovať. Namiesto názvu eshopu napíšte:
Viac o nálepkách, ktorými môžete zvýšiť aktivitu fanúšikov sa dozviete v mojom e-booku >>>
Okrem uverejňovania zaujímavého obsahu musíte myslieť aj na vizuálnu stránku vašich príbehov. Či už pridávate nálepky alebo odkaz na web stránku, každý príbeh by mal mať zaujímavé pozadie. Jednofarebná prázdna plocha dlhodobo nikoho nezaujme.
Ako pozadie môžete použiť fotografie:
365 pripravených pozadí pre príbehy na Instagrame nájdete tu >>>
Hashtagy zvyšujú dosah vašich príbehov. Existujú 2 spôsoby ako ich použiť:
Pomocou nálepky Hashtag môžete použiť jeden hashtag. Nálepku s vašim hashtagom nechajte viditeľnú a zakomponujte ju do grafiky príbehu.
V príbehoch ich je dovolené použiť až 5. Jeden pridajte pomocou nálepky a ďalšie ako klasický text. Tento text s hashtagmi môžete schovať za fotografiu alebo inú nálepku.
Vďaka použitiu viacerých relevantných hashtagov, uvidí vaše Instagram príbehy väčší počet fanúšikov.
Potrebujete pomôcť s vašim Instagram profilom? Neprináša vám Instagram nové objednávky? Ako to zmeniť jednoducho vysvetľujem v mojom návode. Kliknite sem >>>